Stará múdrosť vraví, že dobrý tovar sa chváli sám. Obchodníci a prevádzkovatelia rôznych služieb ako keby o tom ešte nikdy nepočuli. Naopak, chvália svoj tovar všetkými možnými aj nemožnými spôsobmi. Je to tým, že sa to stalo bežnou súčasťou podnikania alebo ten tovar je natoľko nepredajný, že ho skrátka treba neustále propagovať?

Farby, svetlá, blikanie

Ťažko posúdiť. V dnešnej dobe je však k dispozícii toľko rôznych možností upozorňovania na tovar či služby, že je dosť ťažké vybrať si. Stále však platí systém jedna pani povedala. Uznajte sami, že keď vám niečo vychváli kamarátka alebo príbuzná, máte tendencie tomu veriť viac ako inzerátom na internete, v časopisoch, či na obrovských billboardoch. Fenoménom dnešnej doby je však hlavne led reklama . Nájdete ju už skoro úplne všade, niekedy sa bojím, že aj poštové schránky o chvíľu začnú svietiť, blikať a oznamovať, čo nesmieme zabudnúť kúpiť pri najbližšej ceste do obchodu. Tým však nechcem zhadzovať jej účinnosť, naopak si myslím, že ak niečo svieti, bliká, či sa objavuje na farebnej obrazovke, všimneme si to skôr ako obyčajný nápis kdekoľvek inde. Ak by som potrebovala ja niečo spropagovať, určite by som túto formu nevynechala.

Written by